|
Patalpinta 2007-10-28 22:48:58
Issiliejau...Žinau esu kitokia nei visi. Žinojau tą nuo mažens. Perprantu kiekvieną
žmogų jau iš jo pirmųjų žodžių. Daugiausiai dieną praleidus kartu,
galiu pasakyti kiekvieną situaciją, kaip jis joje elgsis, žinau ne nežinau
aš tiesiog kiaurai permatau ką kiti jaučia, galvoja. Keista man jau
keturiolika. Rodos vakar man buvo penkeri ir su savo vaikystės drauge
žaidžiau katik po eglutėm rastom barbėm. O dabar? Kiekviena diena yra kova.
Kova už save, už savo artimajį.Kartais net patys nepastebėdami žmonės
skaudina artimuosius. Aš pastebiu viską. Žmonės kurie pavydūs... Kaip man
žema tokiems žiūrėti į akis. Ankščiau buvau naivi, per daug naivi.
Galvojau žmonės keičiasi kai labai to panori, bet ne be jo paties noro ir
pastangų žmogaus nepakeisi... Gaila man žmonių kurie užsikrėte nesveiko
pavydo liga. Jų gyvenimas tuščias, jie nemoka gerbti savęs, savimi
nepasitiki, savęs nemylėdami nori būti mylimi, beviltiškai bando kartis ant
kaklo kitiems. Bet neišeina, tuomet lieka neviltis ir gimsta dar didesnis
pavydas žmonėms kurie turi tą meilę, draugus aplinkui, materialius daiktus
ir t.t... Tuomet ju galvelės tesugalvoja keršyti, atimti tai iš tų kurie tai
turi. Iš normalių žmonių gimsta cinikai, egoistai. Kuo toliau tuo labiau man
darosi baisu kaip žmonės aplinkui bando išsikovoti meilę. ;/ Atiduoda savo
kūną, kiekvienam pasitaikiusiam. Merginos dovanoja savo visas gerai
išryškintas kūno grožybes, kiekvienam vaikinui, galvoja taip bus
išklausytos, gerbiamos mylimos. Nei velnio ;/ Nesuprantu kaip jos nesupranta
jog prieinamos merginos nei vienam vaikinui nepatinka. Savęs negerbia,
prisidažo kaip kekšės atsiprašant, išryškina visas kūno dalis, kojas
krutinę, kuo mažiau dengiantys drabužiai tuo geriau... Jos negerbia savęs,
nemyli... Kas per daug tas nesveika.... O vaikinai? ieškodami meilės, tiesiog
sugalvoja jog būti mergišium yra KIETA. O kodėl mergišium? juk vaikinas
kuris eina per kiekvieną nejausdamas joms nieko vadinamas žigolo lygiai kaip
ir prostitutė. Kazanova? nejaugi tai skamba taip KIETAI ? o kuo skiriasi
mergina kuri leidžiasi kiekvieno turima nuo vaikino kuris leidžiasi kiekvienos
turimas? mano nuomone niekuo. Tai žema, šlykštu ;/ nesuprantu, galvoja kad
juos už tai gerbs, bus mylimi, atras tikra laime, tikra meile, bus kieti ir
t.t. Visi ieško būdo išsireikšti visi nori būti išklausyti, bet ne visi
esame išklausomi, suprasti ir gerbiami. Gal to problema juose pačiuose? o ne
aplinkiniuose? Ech graudu žiūrėti kaip žmonės vieną syki susitikę,
pamatę vienas kitą bet gyvenime net daugiau nei penkių minučiu kartu nėra
kalbėje, net nežino jo gimimo dienos, mėgstamiausio uzsiemimo.. net
nežinantys koks tai žmogus, jau sako jam MYLIU. Apgailėtina ;/ Galiausiai
vaikinai ir merginos sitaip save isreiksdami niekaip nesupranta kodel niekas ju
nemyli, kodel jiems vis nesiseka su antrosiom pusem, kodel visi draugai kuriems
sake myliu ir is kuriu tai girdejo nusisuka... Gaila tikrai ;/ Ar dabar jau
populiarumas tapo svarbiau už meilę ir TIKRUS draugus ? ;/ Norėčiau grįžti
i vaikystę ir niekada neužaugti, nematyti šito kraupaus vaizdo... Visų
šitų šlykščių pavyduolių... Cinikų, egoistų ;/ Nesusipratėlių... Juk
pasaulis būtų daug gražesnis jei žmonės bent kiek mylėtu, ir gerbtu save
;/ Be šiū dviejų dalyku niekuomet negims pasitikėjimas... Visiems kuriems
pasakau kokį pagyrima iškarto sako nenusišnekėk, taip nėra, tikrai ne,
nesamonė... Juk tai totalus nepasitikėjimas savimi. Bando išsireikalauti
gerų žodžių apie save, nors to nėra verti... Jei pasakytu kas realiai
akivaizdziai matomą tiesą apie tą žmogu tao isižeistu, iškoliotu ir
pasiustu i viena vieta, juokingiausia už ką? už tiesą? ne už melą bet už
tiesa kurios kogero jie nenori matyti, jiems nepriimtina, susikuria savo tiesas
ir jomis gyvena, Dauguma jau pamiršo kas yra atviras bendravimas, tikras
draugas... ;/ Kaip norėčiau sutikti žmogų kuris dar nėra gyvenimo
sugadintas... nepasikėlęs, draugiškas, atviras, malonus o svarbiausia
turintis savo nuomonę <3
|
|
Nuotaika: daug mąstantis |
|
peržiūrų: 1289 |
dienoraščio įvertinimas: 10.00 viso vertinimų: 4 |
komentarų: 6 (10 puslapyje)
| Babe, 32 Vilnius, Lietuva | 2009-02-23 22:19:00 Butterfly rašė: Paskaičius
susidarė įspūdis, kad atsiduriaus Paskutiniajame Teisme priešais teisėjų
teisėją. Tu teisi žmones. Tik noriu pasakyti, kad žmones reikia mylėti.
Motina Teresė pasakė - Kai teisi žmones, neturi laiko jų mylėti. Manai
galėsi pakeisti pasaulį? Aš tikiuosi kad jei ir galėtum, kad tau tai
nepavyks. O žinai kodėl? Nes utopija niekam nereikalinga. Tu mąstai - tai
privalumas, bet jei nepakeisi savo vertinimo sistemos, ilgainiui imsi nekęsti
aplinkinių. Eini lengviausiu keliu. Sunkiau gi yra išmokti pamatyti gėrį
žmoguje. Linkiu tau to
Aš neteisiu žmonių, aš tik aprašau tikrovę, kurios paprasti žmonės
nesugeba, o gal nenori matyti. Aš nemanau, jog galiu pakeisti pasaulį ir net
nėra mažiausio noro jo keisti. Nes protingi žmonės ir yra tie kurie
išnaudoja tuos visus užsispyrusius, tiesos nenorinčios matyti, kitaip tariant
bukus žmones. Ir vėlgi tai yra tiesa.
Neapykanta, manau yra per stiprus žodis. Aš vartočiau žodį Nepriimtinas. O
su man nepriimtinais žmonėmis aš ir nesivarginu bendrauti, nesivarginu
vaidinti, jog jie man patinka ir kad juos mėgstu, lygiai kaip ir nesivarginu
jiems to pademonstruoti. Viską šioj žemėj, galima apeiti tolerantiškai. Aš
atsiriboju nuo žmonių kurie man nėra priimtini, aš pasirenku savo žmonių
ratą kurį aš noriu matyti ir su kuriuo noriu bendrauti. Ir aš jaučiuosi
puikiau negu puikiai, manęs nepersekioja pastovios negandos, pastovios
intrigos, pastovūs pykčiai ir nesusipratimai.
Taigi paaiškink kas tame yra blogo, jeigu aš neprisileisiu žmonių kurie man
yra nepriimtini ir su jais nebendrausiu? Ar aš turėčiau tavo manymu jaustis
blogiau? Nes mano manymu jaučiasi blogiau tas kuris turi kentėti bendravimą
su nemėgstamu žmogumi. :)
Ir kodėl gi man pasakyk, lengvesniu keliu eiti yra blogai? Juk lengvesniu keliu
eiti yra kur kas maloniau, patikėk manim. Kas pasakė, kad sunkesnis kelias
atneša daugiau laimės? Manai, jog eidama sunkesniu keliu būsi labiau
pripažinta? Na jei ir taip, kas tau iš to pripažinimo? Nuo pripažinimo
jausiesi labiau laiminga?
Aš matau ir gėrį žmonėse. Ir myliu tuos kurie nusipelno meilės. Kodėl gi
reikia švaistyti visiems pasitaikiusiems savo meilę? Aš geriau mažiau jos
duosiu tiems kurie jos neverti ir atiduosiu daugiau tiems kurie jos verti. :)[c u='Butterfly']Paskaičius susidarė įspūdis, kad atsiduriaus Paskutiniajame Teisme priešais teisėjų teisėją. Tu teisi žmones. Tik noriu pasakyti, kad žmones reikia mylėti. Motina Teresė pasakė - Kai teisi žmones, neturi laiko jų mylėti. Manai galėsi pakeisti pasaulį? Aš tikiuosi kad jei ir galėtum, kad tau tai nepavyks. O žinai kodėl? Nes utopija niekam nereikalinga. Tu mąstai - tai privalumas, bet jei nepakeisi savo vertinimo sistemos, ilgainiui imsi nekęsti aplinkinių. Eini lengviausiu keliu. Sunkiau gi yra išmokti pamatyti gėrį žmoguje. Linkiu tau to[/c]
Aš neteisiu žmonių, aš tik aprašau tikrovę, kurios paprasti žmonės nesugeba, o gal nenori matyti. Aš nemanau, jog galiu pakeisti pasaulį ir net nėra mažiausio noro jo keisti. Nes protingi žmonės ir yra tie kurie išnaudoja tuos visus užsispyrusius, tiesos nenorinčios matyti, kitaip tariant bukus žmones. Ir vėlgi tai yra tiesa.
Neapykanta, manau yra per stiprus žodis. Aš vartočiau žodį Nepriimtinas. O su man nepriimtinais žmonėmis aš ir nesivarginu bendrauti, nesivarginu vaidinti, jog jie man patinka ir kad juos mėgstu, lygiai kaip ir nesivarginu jiems to pademonstruoti. Viską šioj žemėj, galima apeiti tolerantiškai. Aš atsiriboju nuo žmonių kurie man nėra priimtini, aš pasirenku savo žmonių ratą kurį aš noriu matyti ir su kuriuo noriu bendrauti. Ir aš jaučiuosi puikiau negu puikiai, manęs nepersekioja pastovios negandos, pastovios intrigos, pastovūs pykčiai ir nesusipratimai.
Taigi paaiškink kas tame yra blogo, jeigu aš neprisileisiu žmonių kurie man yra nepriimtini ir su jais nebendrausiu? Ar aš turėčiau tavo manymu jaustis blogiau? Nes mano manymu jaučiasi blogiau tas kuris turi kentėti bendravimą su nemėgstamu žmogumi. :)
Ir kodėl gi man pasakyk, lengvesniu keliu eiti yra blogai? Juk lengvesniu keliu eiti yra kur kas maloniau, patikėk manim. Kas pasakė, kad sunkesnis kelias atneša daugiau laimės? Manai, jog eidama sunkesniu keliu būsi labiau pripažinta? Na jei ir taip, kas tau iš to pripažinimo? Nuo pripažinimo jausiesi labiau laiminga?
Aš matau ir gėrį žmonėse. Ir myliu tuos kurie nusipelno meilės. Kodėl gi reikia švaistyti visiems pasitaikiusiems savo meilę? Aš geriau mažiau jos duosiu tiems kurie jos neverti ir atiduosiu daugiau tiems kurie jos verti. :) | Markizė, 34 Vilnius, Lietuva | 2008-10-15 18:05:43 Paskaičius susidarė įspūdis, kad atsiduriaus Paskutiniajame Teisme priešais
teisėjų teisėją. Tu teisi žmones. Tik noriu pasakyti, kad žmones reikia
mylėti. Motina Teresė pasakė - Kai teisi žmones, neturi laiko jų mylėti.
Manai galėsi pakeisti pasaulį? Aš tikiuosi kad jei ir galėtum, kad tau tai
nepavyks. O žinai kodėl? Nes utopija niekam nereikalinga. Tu mąstai - tai
privalumas, bet jei nepakeisi savo vertinimo sistemos, ilgainiui imsi nekęsti
aplinkinių. Eini lengviausiu keliu. Sunkiau gi yra išmokti pamatyti gėrį
žmoguje. Linkiu tau toPaskaičius susidarė įspūdis, kad atsiduriaus Paskutiniajame Teisme priešais teisėjų teisėją. Tu teisi žmones. Tik noriu pasakyti, kad žmones reikia mylėti. Motina Teresė pasakė - Kai teisi žmones, neturi laiko jų mylėti. Manai galėsi pakeisti pasaulį? Aš tikiuosi kad jei ir galėtum, kad tau tai nepavyks. O žinai kodėl? Nes utopija niekam nereikalinga. Tu mąstai - tai privalumas, bet jei nepakeisi savo vertinimo sistemos, ilgainiui imsi nekęsti aplinkinių. Eini lengviausiu keliu. Sunkiau gi yra išmokti pamatyti gėrį žmoguje. Linkiu tau to | Babe, 32 Vilnius, Lietuva | 2008-07-23 23:35:35 Proxy rašė: viską labai
teisingai supranti... išties, kaip minėjo - labai protingos mintys tokiai
jaunutei :)
Tu visada gali pasirinkti tokią aplinką, kur tavęs neerzins pasiputę ir
veidmainiai. tačiau jei tave iš ties erzina tų žmonių nusiridenimas...
reikia sugalvoti kaip juos priversti susimąstyti...
Priversti susimąstyti, turi įdėjų? Šiaip žmones sunku priversti
susimąstyti, nes jei pasakai jiems tiesą kokie jie yra - įsižeidžia. Juk ir
pačiam tau turbūt nesinorėtų išgirsti "koks tu esi blogas ir
degradavęs", o juo labiau, kad kažkoks žmogus tave pradėtų keisti. Tame
ir yra pasaulis įdomus, jog kiekvienas yra asmenybė, bet vienos yra
nepriimtinos, kitos priimtinos. Vieniems tokie degradavę patinka, man - ne. Tai
yra mano problema, bet aš ir atrasiu su kuo man malonu ir patinka bendrauti. Ir
tokių žmonių yra tik reikia paieškoti. Aš jau radau nedaug, bet brangių ir
šiltų asmenybių. :][c u='Proxy']viską labai teisingai supranti... išties, kaip minėjo - labai protingos mintys tokiai jaunutei :)
Tu visada gali pasirinkti tokią aplinką, kur tavęs neerzins pasiputę ir veidmainiai. tačiau jei tave iš ties erzina tų žmonių nusiridenimas... reikia sugalvoti kaip juos priversti susimąstyti...[/c]
Priversti susimąstyti, turi įdėjų? Šiaip žmones sunku priversti susimąstyti, nes jei pasakai jiems tiesą kokie jie yra - įsižeidžia. Juk ir pačiam tau turbūt nesinorėtų išgirsti "koks tu esi blogas ir degradavęs", o juo labiau, kad kažkoks žmogus tave pradėtų keisti. Tame ir yra pasaulis įdomus, jog kiekvienas yra asmenybė, bet vienos yra nepriimtinos, kitos priimtinos. Vieniems tokie degradavę patinka, man - ne. Tai yra mano problema, bet aš ir atrasiu su kuo man malonu ir patinka bendrauti. Ir tokių žmonių yra tik reikia paieškoti. Aš jau radau nedaug, bet brangių ir šiltų asmenybių. :] | Proxy, 40 Vilnius, Lietuva | 2008-06-22 16:27:28 viską labai teisingai supranti... išties, kaip minėjo - labai protingos
mintys tokiai jaunutei :)
Tu visada gali pasirinkti tokią aplinką, kur tavęs neerzins pasiputę ir
veidmainiai. tačiau jei tave iš ties erzina tų žmonių nusiridenimas...
reikia sugalvoti kaip juos priversti susimąstyti...viską labai teisingai supranti... išties, kaip minėjo - labai protingos mintys tokiai jaunutei :)
Tu visada gali pasirinkti tokią aplinką, kur tavęs neerzins pasiputę ir veidmainiai. tačiau jei tave iš ties erzina tų žmonių nusiridenimas... reikia sugalvoti kaip juos priversti susimąstyti... | InnOcEnT, 38 Šiauliai, Lietuva | 2008-03-05 23:13:37 Kaip sesiolikmetei tai biski per protingai parasita!Kaip sesiolikmetei tai biski per protingai parasita! | | 2007-12-08 17:38:07 labukas.. labai mislingai ir graziai parasyta. Malonu skaityti tokiu zmoniu
mintis.:)labukas.. labai mislingai ir graziai parasyta. Malonu skaityti tokiu zmoniu mintis.:) |
|
|
2009-10-17 12:49:44
Įvertinimas: 10
|
|
2008-08-06 22:16:48
Įvertinimas: 10
|
|
2008-06-22 16:24:44
Įvertinimas: 10
|
|
2008-01-03 14:11:27
Įvertinimas: 10
|
|
|